Info:
Tytuł: Full Spectrum Warrior Developer: Pandemonic Studios
Platformy:
PC, Xbox Premiera: sierpień/wrzesień 2004 
:::Newsfeed::
Full Spectrum Warrior

Projekt Full Spectrum Warrior pierwotnie powstał jako program szkoleniowy, mający symulować działania wojenne na terenie miejskim. Ktoś dostrzegł potencjał tego założenia i postarał się, aby projekt przekazano w ręce Pandemonic Studios, na którego barki spadło zadanie przerobienia tego na grę. I bardzo dobrze, wojskowi pewnie nie docenili by zabawy w wojnę, tak jak zrobią to domorośli wojownicy- gracze :) W grze wcielamy się w dowódcę jednostki wojskowej, w skład której wchodzą dwie grupy uderzeniowe: Alfa i Bravo. 

Gra ma cechować się:

  • niebywałym realizmem (zieeeew, ile razy już to słyszeliśmy?)
  • wiernym odwzorowaniem jednostki piechoty amerykańskiej
  • animacją stworzoną przy wykorzystaniu dobrodziejstw techniki motion capture przy współpracy prawdziwych żołnierzy
  • a dla posiadaczy Xboxa - obsługa LIVE! 

William Stahl, szef Pandemic Studios:
"Chcemy pokazać graczom działania piechoty takie, jak
wyglądają w rzeczywistości, nie chcemy tworzyć nierealnych 
sytuacji. Konstrukcja gry opiera się na założeniu pokazania
jednego dnia, w czasie którego piechota zabezpiecza miasto.
Chcemy oddać choć część prawdy o tym, co to znaczy być
żołnierzem."

Laralyn McWilliams, lead desiger Pandemonic Studios:
"Często porównuje się naszą produkcję do Rainbow Six oraz
Ghost Recon, a jedyne co nasz produkt ma z tymi tytułami
wspólnego, to wojskowa tematyka. Nasza gra jest czymś zupełnie 
innym. Sztuczna inteligencja żołnierzy pozwala graczowi na planowanie akcji na dużo wyższym szczeblu taktycznym, niż było to możliwe do tej pory."


Galeria

::Strona główna::
| Home | PC | PlayStation 2 | GameCube | Xbox |


Szkola i Kursy Wizazu // Strony sluchaczy WSR - powrot // Dziennikarstwo // WSR // Forum WSR // WSR, Szkoła Fotografii